canias4.0 sistemoje yra daugybę integruotų modulių, kurie leidžia ne tik gerokai sumažinti išlaidas, bet ir kokybiškai rūpintis pacientais.
Sujungus paslaugų valdymo ir ryšių su klientais valdymo (CRM) modulius, visus įrenginius galima matyti klientų bazėje, o visus pardavimo dokumentus – ryšių su klientais valdymo istorijoje. Sistema suteikia visas galimybes greitai peržiūrėti kiekvienos įrangos vietą, klientus ir konfigūraciją bei vykdomas techninės priežiūros sutartis.
Tarpusavyje sujungus projektų valdymo, paslaugų valdymo ir pardavimų valdymo modulius, itin paspartėjo visos projektų ir teikiamų paslaugų užklausų procedūros. canias4.0 SRV modulis sąveikauja su pirkimo moduliu ir komandine ryšio įranga, taip visuose padaliniuose optimizuojant procesus ir informacijos srautą. Dėl šios priežasties, pavyzdžiui, periodinių paslaugų planavimą naudodamiesi komandiniam darbui skirta įranga paskyrimų dalyje matys visi darbuotojai.
Sistema gali būti naudinga priemonė savininkams ir vadovams, kai reikia sudaryti naują strateginį planą. Sudarius šį planą lengva sutelkti dėmesį į tobulintinas sritis, taip padidinant bendrą efektyvumą. Nustačius tobulintinas sritis, vadovams yra lengviau stebėti ir vertinti, ar taikoma praktika yra veiksminga, ar ne.
canias4.0 padeda ne tik atlikti kasdienius sąskaitų valdymo, darbo užmokesčio ir išlaidų apskaitos, mokesčių, metinius inventoriaus ir įrangos planavimo darbus, bet ir sumažinti administracines išlaidas, inventorizacijos klaidas bei taupyti darbuotojų laiką, nes padeda atlikti paskirstymo ir pirkimo pareigas.
Verslo valdymo sistemos technikų darbo laiko apskaitos žiniaraščių paslauga ir skaitmeninių paslaugų ataskaitos suteikia galimybę visus darbo duomenis saugoti centralizuotai ir taip greičiau bei su mažesne klaidų rizika išrašyti sąskaitas faktūras. Dėl aukšto duomenų prieinamumo lygio šioje visapusiškoje sistemoje galima žymiai lengviau ir greičiau atlikti vertinimus, jiems naudojamos skaitmeninės, o ne popierinės formos.
 
								Finansų apskaitos valdymas
 
								Atsargų valdymas
 
								Gamybos valdymas
 
								Pirkimų valdymas
 
								Pardavimų valdymas
 
								Sandėlių valdymas
 
								Ryšių su klientais valdymas
 
								Verslo procesų valdymas
 
								Medžiagų važtaraščių valdymas
 
								Maršrutų valdymas
 
								Kokybės valdymas
 
								Medžiagų poreikio valdymas
 
								Dokumentų valdymas
 
								Standartinių sąnaudų valdymas