Pagrindiniai moduliai

Pardavimų valdymas

Užsakymo procedūros

  • Esant poreikiui nustatyti dokumentų ir prekių tipus, įmonė gali naudotis moduliu specifiškai pagal savo reikmes ir konfigūruoti prekių tipus pagal medžiagų, kurių atsargų nestebi, vienetus, paslaugų ir spausdintinus objektus – tai tik keli prekių tipų konfigūravimo pavyzdžiai. Pardavimų dokumentuose taip pat galima tvarkyti su pristatymu susijusias sąlygas, pavyzdžiui, draudimo, krovinio gabenimo, siuntos.

Atsargos

  • Modulis yra susijęs su canias4.0 sandėlio valdymo moduliu, todėl pardavimų skyrius mato visų rūšių atsargas – nuo turimų ar rezervuotų atsargų su sandėliavimo adresu ir vieta iki atsargų, kurios dar nepraėjo kokybės kontrolės proceso. Standartiškai į canias4.0 pardavimų modulio sritį patenka ir pas klientą ir tiekėją esančių konsignacinių atsargų, kurios yra užsakymo objektas arba nepriklauso nuo užsakymo, rezervavimo ir judėjimo operacijos sukūrimas.

    Pardavimų modulyje dėl sąsajos su canias4.0 medžiagų poreikio planavimo moduliu vartotojas, priartėjus pristatymo klientui dienai, gali pašalinti statusą apie atsargas. Todėl pardavimų modulyje galima matyti atsargų statusą ne tik užsakymo metu, bet ir būsimomis datomis.

Kainodara

  • Pardavimų modulis suteikia daugybę kainodaros galimybių. Daugiapakopėje kainodaros sistemoje sprendimų priėmimą didžiąja dalimi lemia su preke susiję parametrai, kurie yra įtraukti į kainoraščius ir kuriuos nustato vartotojas. Kainodaros sistema yra keturių lygių hierarchija – nuo medžiagos ir kliento santykio bei medžiagų sąlygų grupių iki kainoraščio santykio, įskaitant kiekio ir nuolaidų skales. Sistema apima nuolaidų analizę ir dinaminius atrankos kriterijus bei bendrų kainų priemokas.

Klientų ataskaitos

  • canias4.0 ataskaitų projektavimo įrankis leidžia vartotojui keisti dokumentų formatą. Taip galima susikurti savo maketus. Dokumentų ataskaitose pateikiama visa sistemoje esanti informacija, kurią galima atspausdinti kaip PDF dokumentą. Be to, galima sukurti, išsaugoti ir, jei reikia, priskirti tiesiogiai klientams naudotis dokumento maketais. Visuose klientams parengtuose pardavimo dokumentuose gali būti naudojami kontrolinėse lentelėse nustatyti šabloniniai tekstai. Juos galima išdėstyti ir priskirti pagal dokumento tipą arba klientą.

Pagrindiniai integruoti moduliai

  • Paslaugų valdymas

    Paslaugų valdymas

  • Ryšių su klientais valdymas

    Ryšių su klientais valdymas

  • Bazinių duomenų valdymas

    Bazinių duomenų valdymas

Kiti integruoti moduliai

  • Elektroninių duomenų mainai

    Elektroninių duomenų mainai

Pagrindiniai moduliai

Papildomi moduliai

Susisiekite

Turite klausimų dėl canias4.0?
Norite išbandyti canias4.0?

Valdykite savo verslą efektyviau jau šiandien! Susisiekite su mumis!

  • Jūsų vardas
  • Jūsų tel. numeris
  • Jūsų el. paštas
  • Žinutė

Valdykite savo verslą efektyviau jau šiandien! Susisiekite su mumis!

  • Jūsų vardas
  • Jūsų tel. numeris
  • Jūsų el. paštas
  • Žinutė
  • Aplankykite mus
  • Vytenio g. 22, 309 kab., Vilnius
  • Pasikalbėsime prie puodelio kavos!
Kaip aktyvuoti JavaScript jūsų naršyklėje