Ryšiai su klientais VALDYMAS

Ryšių su klientais valdymas (CRM) su „caniasERP“

  • Ryšių su klientais valdymo (CRM) modulis su integruota struktūra leidžia centralizuotai registruoti ir valdyti visų sistemos modulių duomenis. Šio modulio veiksmų funkcija leidžia įrašyti visą ryšį su klientais / pardavėjais ir potencialą. Be to, veiksmų įrašą galima sukurti tiesiogiai iš kitų modulių, tokių kaip Galimybių valdymas, Problemų valdymas, Pardavimų valdymas ir Bendradarbis. Galima apibrėžti veiksmų grupę kartu su funkcija „Suplanuoti veiksmai“ ir, atsižvelgiant į šį veiksmą, suaktyvinti visus kitus suplanuotus veiksmus. Ryšių su klientais valdymo modulio pagrindinės funkcijos yra komunikacijos informacijos pritaikymas prie individualių reikalavimų, konkrečių požiūrių sudarymas potencialiems klientams ir greitas reagavimas į santykių su klientais pokyčius. Galimybių valdymo programa suteikia galimybę stebėti ir pranešti apie sistemą. Panašiai gali būti laikomasi klausimų ir pasiūlymų, taip pat gali būti imamasi būtinų veiksmų naudojant leidimų tvarkymo funkciją. Ryšių su klientais valdymo modulio ir kitų modulių kasdienis darbas sugeneruojami duomenys automatiškai kaupiami šio modulio informaciniame baseine. Taigi įmonėms nereikia išleisti darbo jėgos šiam procesui.

Funkcijos

    • Puiki integracija į „caniasERP“
    • Veiksmų valdymas
    • Komunikacijos valdymas
    • Potencialus klientas / pardavėjas, pardavėjas ir klientas
    • Duomenų priežiūra
    • Komunikacijos planavimas, kontaktų istorija
    • Telekomunikacijos pagalba
    • Skambučių centro integracija
    • Masinis el. Paštas / laiškas / SMS
    • Klientų grupės analizė
    • Planuojami veiksmai
    • Integracija su įmone
    • Komunikacijos valdymo modulis
    • El. Pašto klientas
    • Kalendorius
    • Užduočių valdymas
    • Veiklos vadyba
    • Adresų knygos tvarkymas
    • SMS teksto siuntimas
    • Galimybių valdymas
    • Tyrimų valdymas
    • Pardavimų kampanijų valdymas
    • Pardavėjo konsolė
    • Vertinimai
    • Leidimų valdymas

Tinklas

  • Kiekvieną dieną sistemoje yra daugybė duomenų srautų, kurių duomenys iš klientų gaunami naudojant tokias komunikacijos priemones kaip el. Laiškai, telefono skambučiai, faksai, laiškai ir tekstiniai pranešimai. Tokiu būdu sukurti duomenys ir dokumentai saugomi centralizuotai sistemoje, integruojami su visais kitais moduliais. Iš pardavimo, aptarnavimo ir rinkodaros skyrių gauta išsami informacija, tokia kaip ankstesni sandoriai, kontaktai, adresai, santykiai su konkurentais ir konkurentų elgesys, gali būti naudojama strateginiam ryšių valdymui.

Analitika

  • Klientų santykių valdymo modulio analizinės funkcijos leidžia klientų apklausas atlikti rankiniu būdu ir naudojant elektronines sistemas. Tokiu būdu sistemoje gali būti sukurtos visos anketų formos. Gali būti apibrėžti alternatyvūs atsakymo būdai ir skirtingi svėrimo kriterijai, taip pat galima redaguoti atvirojo tipo klausimus. Klientų apklausos gali būti priskirtos, pritaikytos ir įvertintos konkretiems dalyviams. Atsakymų analizę taip pat galima parodyti grafiškai. Rezultatus galite gauti susisiekę su adreso duomenimis.

     

    Pardavimų galimybės; kampanijos, projektai, pasiūlymai, medžiagos ar konkurentai. Be to, remiantis pasirinktais paieškos kriterijais, pardavimo galimybių analizė gali pateikti skirtingą požiūrį į apibrėžtas ir išlaikytas pardavimo galimybes. Skundų valdymo funkcija modulyje renka visus teigiamus ir neigiamus atsiliepimus ir pasiūlymus, siekiant įtraukti klientų idėjas į tobulinimo procesą. Modulio istorijos stebėjimo funkcija teikia informaciją visam komunikacijos procesui, įtraukiant atitinkamus klientus ar kontaktinius asmenis. Be to, gali būti sukurtos tokios rūšys kaip potencialus klientas / pardavėjas, klientas ar pardavėjas; atitinkamas asmuo gali būti paskirtas, o tapęs potencialiu asmuo gali tęsti visas procedūras.

Veiklos struktūra

  • Ryšių su klientais valdymo modulis palaiko reguliavimo ir priežiūros darbą visoje tiekimo grandinėje – nuo pasiūlymo iki sąskaitos faktūros. Integruoti adresų knygą ir pagrindinius klientų duomenis, dokumentus galima greitai ir tiksliai redaguoti bei visiškai sekti.

Mobilusis ryšys

  • Mobiliąją modulio taikomąją programą galima naudoti mobiliuosiuose įrenginiuose, tokiuose kaip išmanieji telefonai ir planšetiniai kompiuteriai, ir tai leidžia kurti ir prižiūrėti svarbius duomenis, kol vyksta lauko tarnyba. Pardavėjo pulte pateikiama greita pagrindinių modulio sričių apžvalga ir suteikiama galimybė skaidriau valdyti klientų ryšius ir reaguoti į šiuos ryšius. Galimybė savarankiškai peržiūrėti visą komunikacijos istoriją labai palengvina kasdienį paslaugų, teikiamų vietoje, darbą.

Integracijos

  • Ryšių su klientais valdymo modulis integruotas su visa ERP sistema; todėl bendrovėms pateikiami geresni klientų, pardavėjų ir potencialių klientų / pardavėjų įvertinimai. Naudojant aukščiausio lygio stebėjimo funkciją, galima pasiekti išsamią informaciją apie visus sistemos duomenis (Pardavimų valdymas, Pirkimų valdymas, Finansinė apskaita, Paslaugų valdymas, Gamybos valdymas, Atsargų valdymas ir kt.) Ir visus susijusius modulius. Be to, dėka integruoto darbo su korporatyvinės komunikacijos (bendradarbio) valdymo moduliu, veikla (veiksmai) gali būti pritaikyta konkrečiai žmonėms. Su dokumentų tvarkymo moduliu visus dokumentus, susijusius su klientu / pardavėju / potencialiu klientu / potencialiais pardavėjais, galima įrašyti ir stebėti iš sistemos. Pardavėjai gali atlikti tokias operacijas, kaip sukurti pardavimo dokumentus naujame veiksme arba Pardavimų valdymo modulyje, naudodamiesi nuorodomis Pardavėjo pulte. Be šių integracijų, ryšių su klientais valdymo modulį taip pat galima naudoti kaip savarankišką sprendimą. Tačiau visiškas modulio integravimas į „caniasERP“ bendrąją sistemą užtikrina harmoningą ir integruotą veikimą tarp Rinkodaros, Skambučių centro, Pardavimų ir Aptarnavimo skyrių.

Susisiekite

Turite klausimų dėl canias4.0?
Norite išbandyti canias4.0?

Valdykite savo verslą efektyviau jau šiandien! Susisiekite su mumis!

  • Jūsų vardas
  • Jūsų tel. numeris
  • Jūsų el. paštas
  • Žinutė

Valdykite savo verslą efektyviau jau šiandien! Susisiekite su mumis!

  • Jūsų vardas
  • Jūsų tel. numeris
  • Jūsų el. paštas
  • Žinutė
  • Aplankykite mus
  • Vytenio g. 22, 309 kab., Vilnius
  • Pasikalbėsime prie puodelio kavos!
Kaip aktyvuoti JavaScript jūsų naršyklėje